2010年2月7日 星期日

決戰在即


我其實對寫blog沒有太大興趣,不過老婆好似好鍾意睇我寫作, 所以我就襯佢做手術前再寫一篇為佢打氣。

老婆,經過左咁多關,我o地終於行到黎決勝時刻。我地已經選擇左最佳o既決戰場地,亦選擇最好o既將軍同士兵, 哩一場仗我地已經佔盡天時,地利同人和,只要再加埋妳堅強o既意志,根本冇得輸。

不過打仗當然會有損傷,少少傷痕實在難免,但係妳千其唔好覺得難睇,我覺得妳反而要以此為驕傲。因為哩條絕對係勝利o既疤痕,證明妳曾經做過一件好了不起o既野,係一件其他人未必有勇氣做到o既野。

如果將來有人問 28 歲o個年做過 d 咩,大部份人只會回答:打機,唱 K,扮靚,又或者答:唔記得 lu,都係咁啦。而妳就可以好自信咁講自己當年好叻,捱過左一般人未必承受到o既痛楚同經歷。

天降大任于斯人也,必先苦其心志,勞其筋骨,餓其體膚,空乏其身,行指亂其所爲,所以動心忍性,曾益其所不能。

我相信妳將來一定會係一個非常了不起o既人!而家......保持自信就得架喇。

我聽到四方八面有好多人正在為妳聲援呀 ......

沒有留言:

張貼留言