2010年2月14日 星期日

醫院中的情人節快樂



老婆,
今日係情人節,所以專登買張花花卡比妳應下節,紙花就算放喺醫院都唔怕啦。
今日係手術後第三日,傷口仲痛呢,不過同第一第二日相比,今日嘅痛楚簡直小兒科。抱住哩個理念,之後所有痛楚都難妳唔到。
老婆,唔洗擔心我!我堅強情度同妳一樣咁堅。過去兩個月我精神上受嘅所以嘢都唔須要再提,況且我都唔記得晒。而家換來未來無限咁多個快樂嘅兩個月,過去的苦都變得微不足道。
妳將全部精神都放喺康復得架喇,其他嘢就照舊比晒我諗啦,我會為妳安排。
"唔好心急,不過要快"(哈哈,好難哩)
妳真係好叻,咁硬嘅仗都嬴得咁漂亮。(係咪呀,都話有我哩個軍師,妳冇得輸架啦)。手術成功嘅一刻,我對住個天同亮仔講:乖仔,您成功求左媽咪喇,多謝晒您。
(唔好喊呀!)
祝妳身體永遠健康 .

愛妳的老公
2/14/2010,虎年大年初一暨情人節


沒有留言:

張貼留言